رد کردن لینک ها

اطلاعیه : فراخوان عمومی مدیریت زنجیره تامین

شرکت مدیریت زنجیره تامین رضوی وابسته به آستان قدس رضوی، در راستای تشکیل و توسعه زنجیره های تامین از بازار تا مصرف شامل کلیه بخش های تامین نهاده و مواد اولیه، فرآوری و بسته بندی، تولید محصول، حمل و نقل ، صادرات و فروش، آماده همکاری در قالب مشارکت  با کلیه کارگزاران واجد شرایط می باشد.

این همکاری در قالب طرح های مشارکتی بر مبنای ایده و یا طرح های دارای توجیه فنی و اقتصادی است که طی آن یک زنجیره کامل و یا بخش عمده آن به نحو مطلوب در کشور شکل گیرد.

زمینه های همکاری:

  1. کشاورزی (میوه و صیفی جات) بارویکرد صادرات به بازارهای روسیه، هند وکشورهای حاشیه خلیج فارس
  2. تامین نهاده ها و خوراک دام مورد نیاز کشور
  3. تولید محصولات پروتئینی (گوشت قرمز و آبزیان) با نگاه کمک به تنظیم بازار داخل محصولات پروتئینی و توسعه صادرات در حوزه آبزیان
  4. صنعت (نساجی، فلزات، محصولات شیمیایی، لاستیک و کائوچو)

مدارک مورد نیاز:

الف) ارائه طرح توجیهی فنی و اقتصادی دقیق که تکمیل کننده حداقل دو حلقه از زنجیره نهاده تا صادرات و فروش باشد. (طرح هایی که در آن مدیریت زنجیره تامین به طور کامل در نظر گرفته شده باشد از اولویت برخوردار است)

ب) سابقه و رزومه عملکرد دقیق و جامع در زنجیره مد نظر و سایر مدارک مرتبط درخواستی در وبگاه

ج)تضامین مورد قبول شرکت مدیریت زنجیره تامین رضوی در قبال سرمایه گذاری های مادی و معنوی (بانکی و ملکی)

کارگزاران واجد شرایط می توانند نسبت به ارائه طرح توجیهی و اعلام امادگی خود در وبگاه شرکت مدیریت زنجیره تامین رضوی به ادرس www.scmrazavi,ir  اقدام نموده و یا جهت دریافت اطلاعات تکمیلی با شماره تماس 02188088858 داخلی 139  آقای وهابی تماس بگیرند.
از لینک ذیل نسبت به ثبت نام اقدام نمایید :

دعوت به همکاری
…روی تصویر کلیک کنید…

به گفتگو بپیوندید

بازگشت به بالای صفحه