رد کردن لینک ها

ایجاد زنجیره تولید و صادرات میگو در راستای رونق تولید در کشور

علیرضا پیمان‌پاک در گفت و گو با آستان نیوز بیان کرد: شرکت زنجیره تأمین رضوی با هدف توسعه صادرات، ایجاد اشتغال و نیز کمک به توسعه مناطق محروم، نسبت به ایجاد زنجیره تولید و صادرات میگو اقدام کرده است.

وی ادامه داد: با مطالعه زنجیره تولید میگو و کمک به رفع چالش‌های بهره‌وری در هر یک از حلقه‌های مربوطه همچون تأمین مواد اولیه غذای میگو، فعال‌سازی کارخانجات تولید خوراک میگو و در مرحله بعد مشارکت با واحد تولید میگو در میناب در استان هرمزگان، تا کنون ۷۰۰ تن میگوی صادراتی تولید شده است.
مدیر عامل شرکت مدیریت زنجیره تأمین رضوی افزود: میگوی تولید شده در سال جاری به شرق آسیا صادر شده است.

زنجیره میگو
وی صادرات و ارز‌آوری، سودآوری مناسب، فعال‌سازی واحد‌های تولیدی استان‌های محروم جنوبی و نیز تأمین نهاده‌های مورد نیاز صنایع را از جمله دستاوردهای این پروژه برشمرد.
پیمان‌پاک ادامه داد: شرکت مدیریت زنجیره تأمین رضوی در مرحله پایانی زنجیره نیز نسبت به واردات نهاده‌های مورد نیاز بخش‌های مختلف صنعت از قبیل کائوچو و لاستیک در قابل صادرات انجام شده، اقدام کرده است.
وی درباره برنامه‌های در دستور کار این شرکت در خصوص تولید و صادرات میگو تصریح کرد: شرکت زنجیره تأمین رضوی با تدوین برنامه راهبردی برای توسعه ظرفیت زنجیره تولید و صادرات میگو تا ظرفیت چند برابری در سال 1399 اقدامات لازم را در این خصوص انجام داده است.
مدیر عامل شرکت مدیریت زنجیره تأمین رضوی ادامه داد: ضمن این که اکنون در حال شناسایی ظرفیت‌های خالی کشور در این حوزه هستیم تا بتوانیم امر تولید و صادرات میگو را بیش از پیش توسعه دهیم.

نظرات

به گفتگو بپیوندید

بازگشت به بالای صفحه