رد کردن لینک ها

هم افزایی شرکت مدیریت زنجیره تامین رضوی با هلدینگ کشاورزی و بازرگانی امداد

جلسه ای با هدف هم افزایی اقتصادی و اقدام مشترک بین نهادهای تحت نظر بیت رهبری، فی مابین شرکت های هلدینگ کشاورزی و بازرگانی امداد با شرکت مدیریت زنجیره ی تامین رضوی وابسته به آستان قدس رضوی شکل گرفت.

در این جلسه جناب آقای دکتر آرمات مدیرعامل شرکت مدیریت زنجیره تامین رضوی نسبت به تشریح توانمندی های مجموعه ی تحت ریاست خود در حوزه های مختلف و نیز اقدامات صورت پذیرفته در راستای فعالیت های بازرگانی داخلی و خارجی در چند سال اخیر پرداخته و اعلام آمادگی خود را جهت ایجاد فضای همکاری و هم افزایی بیشتر در این رابطه اعلام نمودند.

سپس دکتر نوروزی مدیرعامل هلدینگ کشاورزی امداد به بخشی از توانمندی ها و تولیدات این هلدینگ از جمله تولیدات باغی، زراعی و دامی اشاره نمودند.

همچنین دکتر رحیمی مدیرعامل هلدینگ بازرگانی امداد نیز به تشریح توانمندی های موجود در بخش بازرگانی امداد با توجه به وجود جامعه هدف توانمند به ویژه در حوزه ی فرش دستباف و صنایع دستی و ابراز تمایل جهت ایجاد فضای همکاری برای بازاریابی محصولات تولیدی آن مجموعه توسط همکاران شرکت زنجیره تأمین رضوی پرداختند.

در پایان جلسه و با توافق طرفین مقرر گردید، ضمن بازدید میدانی از توانمندی ها و محصولات مورد اشاره، در حوزه ی تولیدات باغی هلدینگ کشاورزی امداد اعم از خرما، کیوی و پسته، در حوزه ی دام سبک و همچنین در خصوص صادرات فرش و صنایع دستی هلدینگ بازرگانی امداد، اقدامات موثری در جهت رونق تولید با بهره مندی از ظرفیت های صادراتی شرکت زنجیره ی تامین رضوی و همکاری های مشترک صورت پذیرد.

به گفتگو بپیوندید

بازگشت به بالای صفحه